Lördag !!

Idag är det lördag igen, vad veckorna går fort men inte klagar jag :) Tur att det går fort såhär sista tiden!

Igår var jag hemma hos Bella för tjejkväll med dom bästa, var riktigt mysigt! Vi åt god mat, massa annat gott och tittade på Idol och pratade massa skit :) Mina tjejer är bäst!


En gammal bild på Bella, Linda och mig :) De var party tider de!!

Idag så blir det till att bara vara hemma och fixa massa. Micke ska måla klart i sovrummet och jag ska städa och fixa i resten av lägenheten plus att vi ska tvätta men ikväll blir det att bara ta det lugnt och mysa för då kommer min kropp vara slut :) hehe! Ska nog måla några bokstäver som jag köpt från panduro och sätta upp dom idag eller imorgon lägger upp bild sen för jag tror det kommer bli as snyggt :)

Imorgon så ska vi inreda sovrummet, ska bli mysigt! Ska sätta in spjälsängen där och bädda den :) Igentligen ska vi ha spjälsängen i barnrummet men vi sätter in den sen när vi får liggdelen till vaggan av farmor för vaggan ska vi ha i sovrummet sen men vi vill göra iordning sängen och vara redo ifall om han vill komma tidigare, vi kan ju hoppas :)

Sen har Micke tjatat om att vi ska packa BB-väskan och måla min mage och ta kort och även ta fina kort på oss själva med magen så det ska vi hinna med på söndag oxå :) Hoppas korten blir fina så man kan framkalla någon och rama in! Sen ska vi hinna med att titta på Addes innebandy match, full rulle men de gillar vi!!

Hörs senare för nu ska jag också sätta igång här hemma..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback