Ligger i badet och har sällskap av Casper ...

img_0063 (MMS)

Ligger i badet och har sällskap av Casper som sitter på badkarskanten :) Jag försöker bli frisk har fått sån halsont så jag dricker massa varmt Te och nu tar jag ett varmt bad. Sen skulle Älskling köpa hem halstabletter efter jobbet.  Måste bli frisk nu, orkar inte med att vara sjuk! Idag går vi in i ny vecka :) Redan vecka 36, shit vad veckorna springer iväg. Snart är du här hos oss :) Tänkte fråga när är det dags att börja packa BB väskan? Och vad ska man packa ner?



» carro

gör det snart. .. Gör inte samma misstag som mig, hade inte hunnit packa skötväskan varken med liam eller max. tag med kläder till noel. sköna kläder till dig tex mjukisbyxor och luftig tröja, foppa tofflor. micke kan packa med tidningar för det kan bli lite långtråkigt på bb för honom. du och noel kommer vara trötta och sova en del. kamera, och laddare till både mobil och kamera. många kommer ringa och smsa.

2010-11-08 // 15:31:00

Ja packa kan vi göra i veckan :),carro ska man ta med sig Fiban eller aktuellt? :) haha...ja kameran kommer va laddad båda två :) foto mike kommer va i farten haha!!



puss älskade vackra Frida :)

2010-11-08 // 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback