30 November

Imorgon är det 1:a december, vart har året tagit vägen? Känns som det nyss var nyår, haha!

Igår kom Mamma förbi här på dagen och hälsade på, så vi tog en promenad till Mormor och Morfar där vi fikade och babblade :) Sen på kvällen när Micke kom hem åt vi god mat och sen började vi baka lussebullar, dom blev svin goda men inte så vackra ;) Men Micke var duktig som försökte iaf, hehe!



Vi bakade också pepparkakshus men när vi skulle sätta på glassyren så rann det bara så vi kastade den, haha!



Idag har vi varit hos BM, vilket gick hur bra som helst! Värderna var bra och hjärtljudet lät fint. Var lågt idag då Noel sov för typ första gången när vi var där, hehe! Huvudet låg långt nere och har det gjort rätt länge så han är startklar att komma ut :P Vi fick en ny tid om en vecka, får se om vi ses då eller om det här var sista. Vi hoppas ju på att det här var sista men jag tror vi kommer kunna gå på nästa. Men vi fick nummer till bvc och hon förklarade vad som väntas efter så vi är redo ifall vi inte ses nästa gång!

När jag kom hem blev det en frukost framför en film sen ringde mamma så vi åkte ut på en tripp. Blev till Ica Maxi där jag köpte ramar till mina tavlor jag ska skriva ut sen. Och sen blev det bort till moraberg där det blev lite hygien artiklar och sen julgranskulor, tomte m.m. Sen åkte vi förbi Willys och handlade lite mat. Så ikväll tänkte jag laga mini julbord. Blir potatis, prinskorv, köttbullar och sill :) Skulle vara gott med gravad lax men det får vänta till jul om Lilleman har velat kommit ut tills dess :) Återstår och se !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback