Allt och ingenting

Känns som om det härliga vädret är här för att stanna ett tag till, gillart mycket! Man blir mycket gladare och piggare och nu längtar man bara en massa till sommaren :) Ska bli mysigt och se hur sommaren blir, blir min och Älskling första hela sommar tillsammans och vi firar ett år desutom då, mys!

Stainless Love, R8-34 / R8-34-57
Våra fina förlovningsringar ;)

Fy vad jag är hungrig och det kommer dröja innan det blir middag här i mitt hus för M är inte hemma förens strax innan sju, blä gillar inte hans sena tider på jobbet för då blir det så sent med maten men inget man kan göra åt. Det är ett jobb och en inkomst det är så man får se det :P Ikväll tänkte jag laga potatis, pannbiff, gräddsås och lingonsylt mums. Blev ännu mera hungrig när jag skrev om mat, haha! Får ta en macka sålänge har ju knappt ätit något idag, fy skäms på mig. Är så dålig med maten nu för tiden, kan klara mig på en banan till lunch utan problem. Inte bra! Nog pratat om det. Vill ha fredag då lönen kommer och då har nog mitt hm paket kommit så jag kan hämta ut det har köpt mig en ny skinnjacka dom har 100kr rabatt på jackor nu så min skinnjacka går bra endast 299kr, billigt riktigt billigt! Köpte mig en storlek större mot vad jag hade förra året så jag får rum med en tjockare tröja under plus att det är en snyggare modell :)

På fredag blir det utgång med jobbet, det ser jag fram emot känns som en evighet sen jag var ute sist. Tror det var i början av november med mina tjejkompis och det var länge sen. Blir så när alla får barn och man skaffar sig en kille då är man inte ute och ränner varje helg. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte saknar att gå ut och festa, tycker det är mysigt att sitta med trevligt sällskap och dricka vin och snacka skit. Men ibland behöver man ut och göra stan osäker och nu var det på tiden :P Jag och Josefine planerar en massa speciellt vad man ska ha på sig, haha! Man vill inte vara för fin för att gå ut i södertälje och sen vill man inte vara för enkel heller, ett riktigt ilands problem haha. Såg en söt klänning på Hm igår när jag var där med tjejerna, var en svart så var överdelen i spets och svarta strumpbyxor och vita converse snyggt :) Hoppas den finns kvar på fredag och att den är lika snygg på. Annars får jag gräva i garderoben där har man ju alltid något att ha på sig.

Ne nu ska jag bädda sängen och vika tvätt sen börja med maten så det är klart tills Älskling är hemma, lär väl hamna här när jag vikt tvätten :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback