Helgen som varit ..

Så hade vi Liam (min syster son) hela helgen, han är så rolig och mysig. Vi har hunnit med mycket denna helg.

I lördags åkte vi med tjejerna till Trosa marknad där även min Pappa (Liam morfar) kom och åt lunch med oss sen tog han Liam och gick runt med honom båda Pappa och Liam njöt av ensamtiden dom fick. När vi kom hem sov både jag och Liam låång lunch båda var helt slut, hehe! Sen kom Mamma (Liams mormor) och Ubbe förbi och hälsade på. Så jag och Mamma badade Liam och han älskar verkligen att bada, tog bilder med system kameran här är min favorit från badet.



I söndags så möte vi Bella och Mindy för att promenera till Torekällberget där vi gick runt och tittade på djuren. Liam sa hej då till djuren när han hade tittat klart, hehe! När vi stod vid lammen sa han hej då Bää sen skulle han vidare till nästa djur :) Mindy verkade oxå tycka det var kul hon pekade på djur och gick runt och körde sin vagn, hehe :)

              
Klicka för större bild

Efter torekällberget gick vi ner på stan för att äta lunch och se på Erik Grönvall som spelade. Va lite folk det var, verkar inte gå så bra för honom. Vi lyssnade på en låt sen tröttnade vi och Liam trodde det var Erik Saade och ville höra manboy (hans favoritlåt) så han blev lite besviken. Så vi tog bussen hem och det tyckte Liam var spännande han satt där med stora ögon, hehe! På eftermiddagen kom Mamma och Ubbe hit för att träffa Liam en gång till innan Syster och Per kom för att hämta honom. Dom hade varit i tyskland och ullared med lilla Max. Så vi fick pressent för att vi hade ställt upp med Liam, Micke fick en platta öl och jag fick choklad och ullared trosor :)


Det var full rulle i helgen men den var rolig, saknar Liam nu är så tyst och tomt här hemma. 
Nu ska jag hjälpa Micke med maten som kom precis hem, vi hörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback