Ultraljud ...

Imorgon bitti så ska vi iväg på rutin ultraljud och det ska bli så spännande. Se om man kommer kunna sova inatt :P Är nästan som om det är julafton imorgon, haha! Det är extra spännande med tanke på att vi ska titta efter vilket kön bebisen har. Se om det är en pojke eller en flicka vi har i magen.
Vi tror det är en liten flicka, vad tror ni? Efter ultraljudet ska jag ta lite prover som barnmorskan ska ha har glömt att göra dom så tänkte passa på att göra dom imorgon när man ändå är på sjukan.

Efter det så åkte jag, Bella, Mindy och Linda till Nyköping där jag ska visa dom runt, haha! Blir lunch och shopping så vi hoppas på fint väder så man kan gå i hamnen och äta glass.

Ne nu ska jag sova så det blir morgon så vi får se lille bebisen i magen :) God natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback