Till barnrum !!

giraffose2giraffose12

Hittade fina lektält som skulle vara fint att ha i barn rummet sen. Har sett dom tidigare på inspiration för 299kr :) Blir att införskaffa mig en sån sen när man flyttat och ska börja inreda barnrummet :) Jag längtar !!



» Sara

Tack! :D Jag mår jätte bra! Har peppar peppar ta i trä inte mått illa något alls och nu börjar tröttheten lägga sig lite!

Usch vad jobbigt, hoppas du börjat må bättre nu då, inte kul att må dåligt plus att man ska ha alla tankar och allt annat som händer runt om nuför tiden!

Japp imorn ska vi frossa i kräftor, haha iaf jag! Mums ska bli gott :)

2010-07-16 // 12:53:33
» Sara

Jaa dom är jätte söta blev jätte glad för den presenten! Hihi imorn jävlar ska vi frossa! :P

2010-07-16 // 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback