Skönt med semester!!

Nu är jag inne på min första semester vecka, under dom dagarna har jag gjort en massa.
I fredags så var jag ute med några från jobbet, först blev de förfest hos Jimmy sen drog vi till Crazy Town och åt mat. Sen drog vi vidare till Ceasar´s men där blev inte jag långvarig, var inte så kul när alla var svin fulla och rökte som bara den så Micke möte upp mig så gick vi vidare där Mamma och Ubbe satt med gamla bekanta till dom som dom umgicks med när vi var små.


Jag och Pontus när vi firade att semestern började med jobbet !!


I lördags så åkte vi till stranden med Bella och Mindy sen åkte vi med dom hem där vi åt mat och snacka massa skit. Min lillebror och Linda J kom även förbi, var en trevlig kväll.
I söndags så åkte jag till stranden med Bella, Mindy, Linda J och hunden Hugo.
I måndags så var jag först hos barnmorskan där jag vägde mig, hade inte gått upp ett skit :) Kan vara för att jag spytt så mycket. Sen lyssnade vi på bebis hjärtat, det var underbart att få höra bebis i magen. Den ville inte ligga still när vi lyssnade på hjärtat. Efter besöket så åkte jag hem och packade och vilade sen tog jag tåget till Syster med familj. Vi åt god mat och tog ett kvällsdop. Jag sov kvar där för i tisdag morse åkte jag, Syster och barnen till Marholmen där Mamma och Ubbe hyr en stuga. Så när vi kom dit blev det att gå och bada, sen åt vi lunch sen badade vi igen var så varmt. På kvällen grillade vi och tittade på Allsång på skansen :) och igår så badade vi sen åkte vi hem vi lunch och då tog jag tåget hem.


Liam och Max äter bågar bågar (ostbågar) i tisdag kväll efter vi grillat :)


Idag har jag varit på stan med Linda och Tindra. Vi har ätit lunch, kollat i affärer och ätit glass på Mc Donald. Nu ligger jag i soffan och svettas blir en svalkande dusch snart. Synd bara att det hjälper för stunden.
Imorgon blir det kanske stranden med Bella och Mindy :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback