Uppe med tuppen !!

God morgon alla solstrålar :)

Är ni vakna? Det är jag, och har varit det ett tag nu. Har hunnit med att klä på mig, plåstrat om Eco (han har ett sår på halsen som han kriar upp så nu har han plåster samt bandage så han inte ska komma åt det), kollat internet. Nu tänkte jag sätta på en film medans Älskling sover. Sen blir det nog träning och sen får jag se vad klockan blir om stan fortfarande har öppet så man kan ta en fika med Emma. Måste verkligen ta tag i min träning igen. Har hänt en del saker som gjort att jag lagt det åt sidan men nu är det dags igen :) Har min kära sambo som tjatar på att han vill att jag ska följa med för han tycker det är roligare när båda vi går. Bra om någon tjatar på en :) hehe! Vad ska ni göra idag?


XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback