Tisdag !!

Tjenare!

Allt bra med er? Med mig är det toppen. Helt slut bara, har haft en bra dag på jobbet idag tiden har sprungit iväg som igår :) Kom hem för kanske en halvtimme sen, har precis ätit spagetti och köttfärsås a la Micke :) Haha!
Det är skönt när han är hemma före mig för då står maten på bordet när jag kommer hem :)
Funderar på om man ska ta sig till Ica Maxi ska hämta ut ett paket där våran nya modem har kommit från Telia för att vi hade trådlöst internet först men sen när vi fixade boxer så fick vi ett nytt modem så den funktionen försvann så nu ringde jag igen så då ska vi få yttligare ett nytt för att kunna ha den funktion och samtidigt kunna ha ha boxern i så det vore skönt att ha hämtat ut den. Men det är ju så kallt ute, haha så funderar på att ta ett bad och sen ta det imorgon istället får se hur jag gör. Först ska jag iaf ta en powernap i soffan på tio min :P

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback