Söndag !!

God morgon!
Är allt bra med er? Jag har sovit gott och vaknade strax innan tio :)
Igår var en mycket bra dag. Var med Bella och Mindy hela dagen, vi var på stan först och käkade frukost och tittade i affärer (jag lämnade tillbaka kavajen), sen åkte vi till Ikea där jag handlade ramar ni ska få se sen till vad :) Sen åkte vi till kvantum som ligger bredvid Ikea där vi handlade massa godis, hehe! När jag kom hem så stod Älskling vid spisen och lagade god mat, kött och rotgrönsaker mums! Sen satt jag i princip hela kvällen vid datorn och fixade Bellas blogg, såhär blev resultatet:


Gå in och se själva :)

Nu blir det frukost och The City. XoXo


» Linda

Va fint! Men Two hearts one love känner jag igen från min blogg;)

2010-01-24 // 17:18:03
» Frida

ja juste du har ju de oxå tänkte inte vi på..

2010-01-24 // 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback