Härligt med Fredag !!

God morgon!!
Eller morgon och morgon har varit vaken ett tag. Har tittat på tv i sängen och så fick man frukost på sängen också, inte illa :) Hehe! Nu ska vi duscha och fixa oss för att vi ska åka till Sthlm för att leta efter en svart kavaj som ska finnas på HM, men det tog slut direkt här i södertälje. Ska nämligen ha den på dopet nästa helg så jag hoppas jag hittar den idag, den e skit snygg. Lite längre model så den går över rumpan sen viker man upp ärmarna och sen kostar den bara 199kr, som hittat :) Me like!! Hittar jag inte den så kommer jag få panik för jag vet inte vad jag ska ha på mig. Vill inte köpa allt nytt så 200kr är perfekt plus att då kan man ha det andra under som man redan har hemma :) Ett längre linne och ett par tights och pumps, snyggt!
Ne nu
ska jag få liv i Älsklingen som inte har kommit upp ur sängen än :P Hehe!

Dagens låt: Sick Puppies - You´re going down






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback