Tisdag !!

God eftermiddag..

Hur har eran dag varit? Min har varit full rulle, kom nyss hem från jobbet. Det lutar åt övertid imorgon till 18.30 så det kommer bli en lång dag. Ikväll ska jag bara ta det lungt, tänkte ta ett bad snart och sen föna, platta håret samt måla naglarna och köra dove innan man ska börja med maten så man kan ta det lungt i soffan resten av kvällen och soman skapligt.

Igår efter jobbet så åkte jag ner på stan för en dejt med Emma. Var mycket trevligt, vi åt på Nancys och tittade i affärer. Fick med mig en skjorta som jag är grymt nöjd med. Kommer vara en stor favorit i min garderob :) Visar bild lite senare. Tänkte av göra en lista på dom band som jag lyssnar mest på just nu, kan inte ni oxå göra en på era bloggar så man kanske får idéer om ny musik. För det är ju alltid kul :)

Ska gå och fota min skjorta nu samt göra listan över mina favvo band :)



XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback