Lördag !!

God morgon!!

Har haft en blogg pause som ni kanske märkt, hehe! Har varit en del på jobbet så då har jag varit helt slut när jag kommit hem plus att jag inte känt mig helt hundra. Men idag mår jag bättre och känner mig pigg men ska ändå ha en hel dag/kväll hemma för att ladda upp inför 2års kalas för min favokille Liam :)
I veckan har det hänt en del här hemma. Jag har tatuerat mig :) sen har vi fixat klart i vardagsrummet. Blev as nöjd, tack pappa och Mickes pappa för er hjälp :)


(min tatuering, dålig bild jag vet men ska ta en bättre när den läkt)

Igår fredag så var vi en snabbis till Ikea och köpte hyllor och lite små saker. Sen när vi kom hem så kom pappa förbi med borrmaskinen så vi lånade så då började vi borra upp hyllor och tavellisten. Sen somnade jag på soffan var helt slut :P Sov där ett bra tag kände mig krasslig så jag stannade hemma resten av kvällen, skulle ha åkt till bella och firat henne men vill inte smitta dom andra och sen ville jag vila upp mig så jag inte blir sämre, kan inte vara sjuk från jobbet för dyrt för det :Pjag och Älsklingen låg i soffan och smaskade choklad och tittade på Let´s Dance och solsidan :) Tyckte ni det var rätt att Rabih åkte ut? Det tyckte jag!!

 

Idag lördag blir det att vara hemma, blir att ta hand om katterna idag (klippa klor, bada dom och kamma igenom pälsen). Och ikväll blir det Melodifestivalen, hehe!


Bild från hur det blev med barbordet och hyllorna:


Såhär ser vårat nya köksbord som vi köpte efter jul :)



Min Älskling har ritat några tavlor som jag ramat in, såhär är resultatet: Vad tycker ni?




Riktigt dålig bild, sorry :P

Oj vilket långt inlägg, haha! Jag tog igen för en vecka nu :) XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback