Söndag och tredje advent! Idag är Noel ber...

img_0152 (MMS)

Söndag och tredje advent! Idag är Noel beräknad och inte trodde jag att han skulle vara här redan nu :) Han är helt underbar. Sover, äter och skiter :) han har humör som sin pappa, går det inte som han vill blir han arg direkt. Speciellt när han ska äta får han inte tag i titten direkt blir han skit sur och ivrig så då kan det ta upp till en kvart innan han börjar äta. Vi gör inte så mycket här hemma njuter av att han är här och får besök. Jag har så ont efter förlossningen fick opereras efter så jag är öm i kroppen och har svårt att sitta och gå så det blir art bara ta det lugnt. Men man vill så mycket, komma ut eller hitta på något men kroppen säger nej så jag får lyssna på den. Tänkte uppdatera bättre när jag har ork och skriva hur förlossningen var. Nu ska jag väcka Noel för nu har han sovit i många timmar och nu behövs tuttarna tömmas :)



» Linda

Va fin han är Noel:) vill träffa er snart igen:) puss på er!

2010-12-12 // 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback