Söndag och 2:a advent !!

God kväll!!

Igår var svärföräldrarna här på dagen så vi åt lunch på mongoliska här i stan, sen kikade vi på In och Finn sen åkte vi till Willys för att storhandla. Sen hem hit, dagen sprang iväg men trevligt som alltid var det! Nästa gång vi ses så hoppas jag att det är snart för att lilleman är här :)

 

Strax efter dom hade åkt så plockade Linda upp mig för att åka hem till henne för att ha tjejkväll och underklädersparty. Var riktigt trevligt där, åt onyttigt och tittade på massa fina underkläder. Dock var det lite dåligt med trosor den här gången och Bh är det ingen mening att köpa nu då jag kommer gå i amningsbh ett tag framöver (om jag nu kan amma) och sen vet man inte hur brösten är efteråt för nu är dom ju enorma och sen lär dom vara fjutte små, haha! Men nästa gång blir det att köpa fina Bh:ar, tror vi skulle sikta in på att ha en till vår. Var hemma strax innan tolv och då slocknade jag direkt i sängen var helt slut och det var kroppen också.

 

Idag vaknade vi tidigt och gick upp och åt en brak frukost och tända ljus nummer två :) Sen tvättade vi och åkte ner på stan för att köpa den sista julklappen, så nu är vi helt klara :) Mamma och Ubbe var nu på eftermiddagen och köpte vårat vitrinskåp som vi velat ha länge, skönt med hemleverans :P Så nu står det i köket med massa sprit i. Vi blev riktigt nöjda, kan fotta den snart :)


Nu står julskinkan i ugnen och griljeras. Så senare ikväll blir det knäckemaca med julskinka och senap, mums :)

 

Ne nu ska jag ut och fotta vitrinskåpet och sätta mig i soffan för att se Gossip Girl!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback