22 December !!

God kväll!

2 dagar kvar till julafton, shit detta år har gått fort! Har hänt mycket detta år, men det största är när Noel kom :)
Har börjat fått tillbaka mina julkänslor som jag hade innan vi åkte in på förlossningen och efter det har julkänslorna försvunnit och jag har levt i en annan värld känns det som :P Men nu är vi inne i vardagen börjar få rutiner på det mesta. Har varit hemma utan Micke i två dagar nu och det har gått bra. Igår var jag och Mamma på stan och jag handlade julaftons outfit och sen tog vi en promenad, vi gick både ner till stan och hem plus en extra runda, skönt! Idag har vi bara varit hemma och slöat då Noel haft magknip och varit extremt gnällig och vill bara vara i min famn. Men nu ligger han och sover gott i sin pappas famn så jag passar på att färga håret, ska snart skölja ur det sen ska jag göra slingor men det vet jag inte om jag hinner ikväll så ska försöka göra det imorgon på dan då han sover om han sover själv, hehe! Ska iaf bli brunt med ljusa slingor i. Hoppas det blir bra!

Imorgon ska vi ha uppersittarkväll här med Linda, Tobbe och Tindra samt Bella, Anders och Collin och kanske Mindy om inte hon somnar innan och får vara med sin farmor. Ska bli trevligt att ha våra vänner här. Var och köpte lite ost och kex som vi ska bjuda på imorgon. Skulle vara gott med vin men får dricka alkoholfri cider då jag ammar.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva finns så mycket men ändå inget. Ska iaf få ihop en förlossningsberättelse när jag får tid. Imorgon ska jag försöka få lite gjort, kanske en sväng till stan om det inte är jätte kallt och snöar skulle behöva lite nytt smink. Ne nu ska jag skölja ur håret sen måla naglarna röda så dom är fina till julafton.

Bjuder iaf på lite bilder från dom senaste dagarna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback