Tisdag!!

Jaha då var det tisdag, har igentligen inget att skriva om haha! Det är så segt att gå hemma och vänta på att få jobba, gillar inte kvälls veckorna. Tänkte snart gå ut och gå en liten liten runda för igentligen får jag inte gå så mycket i onödan men jag behöver posta några brev och sen kolla om det finns lysrör på affären då lampan på toan inte funkar så vi har kört på gamla tider och tänt ljus där inne på kvällarna, haha!

Igår så var min "bror" Adde över här en stund innan hans träning, vilket var trevligt och oväntat :P hehe!
Passade på att rensa i kistan med alla våra smycken, lådan med våra vantar och mössor osv. Vad mycket skit man har som man inte använder. Det tar aldrig slut :P Nu är det bara att rensa bland köksskåpen sen är vi klara med rensandet här uppe. Och i helgen som kommer ska vi ta tag i förådet och det kommer att ta tid men vi får köra hela dagarna där så vi blir klara i helgen så man kan försöka att komma till tippen och kasta allt som ska kastas nästa vecka då man jobbar dag.

Nu ska jag klä på mig och sen börja gå så man hinner med att äta lite lunch innan jobbet.


» Mia

Jag har beställt från cerrys.se, finns massa olika smaker där. En påse kostar 29 kr och frakten ligger på 39 kr. Snabb leverans var det också. Jag är supernöjd :)



Kram!

2010-09-01 // 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback