Sollentuna Centrum

God kväll!

Då har vi spenderat i princip hela söndagen i Sollentuna Centrum med M:s föräldrar. Vi åt först lunch sen kikade vi runt lite i affärer, det finns så mycket fint :) Noel fick jätte fina kläder av sin farmor och farfar, visst är dom fina?




Han fick även en skylt i silver som det står Prins som ska sitta ovanför hans säng, visar er sen när vi satt upp den :) Dom kom även med en påse från Noel´s faster som hade varit och shoppat till honom. Det finns verkligen så mycket fint till barn. Detta fick han av faster:



Noel kommer bli så bortskämd om det ska fortsätta i den här stilen :) Haha!!

När vi kom hem så har vi bara tagit det lungt, vi båda har tagit ett långt varmt bad och nu blir det snart att se film och slappa i sängen. Jag ska tydligen få massage för att jag har så ont efter allt gående idag, min Älskling är så snäll :)

Vi hörs imorgon, God Natt!!


» Mia

Åh bebiskläder är så sött, köpte present till en kompis som fick en flicka härom dagen. Jag ville köpa typ ALLT!

Din pojke kommer bli så fin i sina kläder.

KRAM



PS. Jag älskar din bebismage! :)

2010-08-31 // 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback