Converse

Dom har skorna är så coola och dom ska jag självklart skaffa till lilla Noel :)



Coola va?



» Linda

Dom är så grymt sötta :) jag tvättade Tindras converse i tvättmaskinen och det skulle jag inte ha gjort:( ena märket på skon är borta! Buu.. Pusss

2010-08-18 // 17:31:38

Juste ni ska också flytta. Vi med.. Fast vi har inte fått något datum ännu men i början på nya året borde det bli =)



Jag går på Luna BM, tänkt att jag skulle gå på oxbackens när jag var gravid med Alexander men dom var så otrevliga när dom svara i telefon för jag inte råkade veta hur långt gången jag kunde vara. Hade inte haft mens sen ja slutade med mina p-piller... Men det är ju det dom är där för?

Aja..



Ja men det är bra att du fått tid till sjukgymnast, det brukar hjälpa =)

2010-08-19 // 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback