24 Augusti 2010

I helgen så var vi som sagt i Stavsjö vilket var super trevligt! Över förväntan faktist. Vi var mycket där som barn och vi räknade ut att det var 18år sen sist vi var där. Allt var sig likt, vi tyckte allt var så stort när vi var där som barn vilket det inte var nu :P Dagen bestod av först fika, 5-kamp, bad för dom som ville, middag och sen satt vi bara och pratade en massa skit :) Lite bilder från dagen/kvällen:

 

Igår var jag hos en sjukgymnast som kom fram till att jag har foglossning fast mitt onda sitter mer i bäckenet så nu ska jag undvika att gå så mycket, stå under en längre tid. Hon gav mig övningar som jag ska göra och sen ett bälte som ska göra det lättare för mig att gå. När jag gick därifrån hade jag så ont så jag trodde jag skulle gå av på mitten efter hennes tryckande och bökande. Imorgon fick jag en tid till en läkare på min mödravård så vi ska gå igenom sjuksköterskans papper och sen komma fram till hur vi ska göra. Skönt att veta är iaf att efter förlossningen så försvinner foglossningen så förhoppningsvis är kvitt från denna smärta om 15 veckor :)

 

Idag har jag försökt städa lite vilket inte är det lättaste men nu är det som gott som klart. Bara dammsugning och tömma kattlådan vilket M får göra när han kommer hem. Sen ta hand om tvätten! Tänkte börja med maten nu, är svin hungrig kan inte vänta längre på M så han får värma maten istället :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback