19:e Augusti 2010

God kväll!!

Shit vad jag är hungrig men snart blir det middag, det är nackdelen med Mickes jobb det är att han är hemma efter halv sju så det blir alltid så sen middag. En annan är hungrig vid fyra men får då ta en smörgås och vänta på min andra halva. Inte så kul att äta själv.

På måndag ska jag till en sjukgymnast för att kolla varför jag har så ont i rygg, höft osv. Dom tror det är foglossning och jag kan lova er att det är inte skönt! Så nu har jag fått ett råd att vila, vila och vila tills dom vet. Har ju även haft massa sammandragningar och ont i magen, dom trodde de hade med stress att göra så nu får man lyssna på dom och ta det lungt. Lilla "Noel" går ju först, han är det viktigaste vi har!

Imorgon ska jag äntligen få träffa mina tjejer igen :) Blir en dejt på stan med Linda och Tindra, Bella, Mindy och lilla Colin :) Sen ska jag även hem till min pappa och sova där för på lördag ska vi till Stavsjö på släktträff. Micke åker med min syster på lördagen. Kommer bli skoj att träffa alla igen :)

Nu ska jag se sommar med Ernst, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback