Måndag !

God kväll, dagen på jobbet har varit bra. Dagen gled på bra fast det var massa strul!

Var inne på möte med chefen idag och nu har jag bytt skift, känns helt okej! Är skönare att jobba på det stora skiftet specielt när jag har ont i armen för då slipper man köra flera stationer samtidigt och sen vara två på den värsta stationen så man får hjälp med det tunga. Det ända tråkiga är att dom jag står närmast är på mitt gamla skift men det finns andra bra människor på detta skift jag är på nu det är inte så att jag har det tråkigt med dom.

Efter jobbet så åkte jag hem och tog det lungt, somnade en stund på soffan. Åt mat och nu sitter jag här i soffan igen, haha! Bara skit på tv, håkans bar går ju inte idag :(

Imorgon står dejt med Emma på schemat, ska bli trevligt!
Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen och zappa på tv:n, god natt!


Heej!



Ja det är dax för en till, i slutet av oktober vad vi vet än så länge =)



kraam

2010-04-21 // 20:34:48
» Emma

Hej gumman, sorry att jag inte hört av mig något men har tyvärr inga pengar på mobilen.

Kommer nog inte kunna träffas något idag för målaren är här nu och fixar i mitt rum och vet inte hur länge dom blir här så vi får helt enkelt ses någon annan dag :(

puss <3

2010-04-22 // 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback