Torsdag = Städ-dag för familjen Norrman/Johansson :)

Ja så ser alltid mina torsdagar ut, storstädning inför helgen! Så nu har vi det rent och snyggt här hemma.
Har även dragit upp gamla saker från källarn och gjort om lite så nu har vi lite nya detaljer i hemmet.
 Plus att vi har nya prydnadskuddar på sängen som vi köpte för ett tag sen. Ska visa er det!


Kuddarna :) Väggen bakom är i mörklila, men ser alltid mörk blå ut på bilder.



Ramen är ny eller den är gammal kom från källaren och det är en bild på min systers yngsta son som är en vecka gammal.



Den här ramen är oxå från källaren fast med en ny bild, en på mig :P



Sen en till ram från källaren som jag satte in en bild på Älsklingen :P



Kistan är rätt ny sen hittade jag ljusgrejen i källaren som jag fick av min "bonus" bror för flera år sen som jag satte upp på väggen sen hittade jag en porslins hand som vi har våra smycken på.

Så få saker kan göra mycket, kul att hitta gammla saker som man kan ha till användning igen!

Imorgon ska vi åka till nyköping för att hälsa på pappa med familj så ska vi sova kvar där och åker hem tidigt på lördag för att vi ska vara hemma igen till tio för då ska vi hjälpa min mamma och flytta. Eller M får bära saker jag får ta lätta saker med min ena hand pga att jag har inflamation i armen och måste vila den. Sen på kvällen är jag Home Alone, undra vad jag ska göra då :) hehe! M ska på ölmässan med några vänner så jag bestämde mig för att inte följa med och bara ta det lungt hemma och för mig själv.

Nu så ska vi snart äta, M fixar käk. Det blir grillad kyckling med potatissallad och han ska ha kroketter :)

Ha en bra kväll, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback