Outfit´s !!!

1:            2:

Nummer ett var outfiten igår som bestod av:
Leggings från HM
Skor från Converse
Tunnika minns ej
skinnjacka och väska från HM.

Nummer två är dagens outfit som består av:
Leggins från HM
Skjorta från JC
Sen drar jag på mig vita converse plus skinnjackan och svart väskan jag hade igår.

Sorry för dåligt kvalite men så kan det gå ibland, hehe! Bättre än inget :)

Snart så kommer killen som ska köpa mitt Ps2 sen tänkte jag och M gå ner på stan för att njuta av solen och sen köpa med oss en flaska vin hem som vi ska ha till idol :) Men innan vi ska dricka vin så ska vi till min morfar som fyller år och gratta honom. GRATTIS morfar på födelsedagen!!

Ha en bra dag, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback