Måndag och ny vecka!!

Idag så jobbade jag halv dag tills jag blev iväg skickad till läkaren pga min arm som jag har problem i så nu blev jag sjukskriven veckan ut. Skit surt känner inte för att vara hemma! Men om både chef och läkare säger att jag ska vara det så är det bara att lyssna på dom för mitt eget bästa, måste bli bra i armen nu.

Så idag blev det ingen träning som jag hade tänkt, dels för att det kan se fel ut fast jag känner själv vad jag pallar göra och inte göra skulle såklart inte träna armen bara resten av kroppen. Men istället för det så gick vi över till min Mamma för min syster och lille Max var där så jag passade på att gosa med honom :)

Undra vad man ska göra i veckan. Imorgon ska vi iaf till gymmet för att skriva in M så han kan börja träna och sen ska jag köra kondition och mage. Sen så ska M till sin kompis så då ska jag passa på att njuta lite av ensam tid tills Emma kommer och ska hälsa på och sen prova min vinterjacka som hon kankse ska köpa om hon kan ha den, hoppas :)

Nu tänkte jag gå och sova, hoppas verkligen att Eco vill somna med mig för just nu är han gosig och det är så mysigt när han ligger vid mitt ansikte och andas tugnt ;) För min Älskling somnar nästan aldrig med mig :( han är en riktigt natt människa och är uppe till minst ett och det pallar inte jag, haha!!

God natt, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback