En vecka senare!

Jag har varit kass på att blogga på en vecka, men nu är jag här igen :P
Förra helgen var jag i nyköping med syster och hennes söner. Vi hälsade på Ann-sofie, philip och Alex det var trevligt lite synd att pappa var iväg och fiskade för man träffas ju inte allt för ofta.
I veckan har jag inte gjort mycket, var hos min syster i tisdag med Mamma och mormor. Sen i onsdags träffade jag Richard det var trevligt att snacka en massa skit och igår hade jag dejt med Linda och Tindra :)
Ikväll blir det att njuta av ensamheten här hemma. Jag och mina små hjärtan (läs katterna) titta på Idol och bara mysa och ladda inför imorgon då jag och brudarna ska festa :D Som jag längtat!! Ser verkligen fram emot det. Vi för några år sen:



Vill tacka min underbara mormor och morfar för förlovningspressenten.
Vasen var jätte fin, har velat haft en sån länge :) Tack igen!! Så gulligt av er.

Bilder från helgen i nyköping:


Liam busar i badet



Liam kör bil ;P


Max gosar i mosters knä :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback