I´m Alive

Förra helgen var sjukt rolig! Mina tjejer ni är bäst :) I söndags blev det fotboll hos Mamma. Syster med barn var där och vi hejjade fram AIK till guldet! Wiie!! Liam var så gullig när vi skrek nej eller ja så skrek han samma sak :) Sen åt vi även middag där sen gick vi hem och jag somnade tidigt den kvällen. Kände mig trött och hängig när jag kom hem. Och har känt mig det hela veckan! Så den här veckan har jag inte gjort mycket vilat, kollat tv och film typ. Förutom igår fick vi natt besök av min lillebror som hade varit och sätt Assyriska - Djurgården. Vi åt varma mackor och såg nyaste johan falk filmen innan vi hoppade i säng.
Sen var jag uppe halv sju imorse för att se till så han vaknade! Nu ska jag ta mig ett bad.



XoXo






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback