Halloj

God dagens!
Nu är det skinande rent här hemma, skönt för det var inte så rent och fint innan jag började städa.
Snart kommer Älsklingen hem då blir det tvättstugan. Tur att jag har en så snäll pojkvän som kan hjälpa mig med tvätten nu när man går med gips och ond arm. Tror nästan att han får ta tvätten och jag ta matlagningen för jag har ju städat hela lägenheten idag :) Idag blir det iaf julmat, var så sugen på det. Blir potatis, sill, gravad lax, prinskorv, hemmagjorda köttbullar och ägg halvor ja det var nog allt hehe! Mums va?

Juste ska berätta om helgen som jag skulle ha gjort igår men då han jag inte sen var vi iväg hem till Nicke.
I fredags var vi hos min syster med familj med pappa. Vi åt jätte god mat, tittade på Idol, busade med barnen och spelade spel :)
I lördags så var vi en sväng förbi kista innan vi åkte hem. När vi kom hem så hann vi inte så mycket förens M:s kompis från Umeå kom hit då vi åt god mat på kolgrillen, tittade på Robinson och sen film.
I söndags åkte vi till sollentuna centrum där vi åt lunch/middag med M:s föräldrar sen åkte vi in till stan där vi tänkte gå på bio och se new moon eller 2012 men allt var typ slutsålt eller längst fram så då åkte vi in till kista istället där vi fick bra platser till 2012 men vi fick vänta i tre timmar, haha! Så vi tittade lite i affärer och fikade sen tillslut var klockan kvart i nio och bion började, filmen var grymt bra :) Vi kom hem strax efter ett och åkte runt tolv tiden på dagen, snacka om lång dag haha!
Det var det om helgen, hur var eran helg?

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback