Torsdag och Ledig!

Igår blev det inge färgning för om jag ska få den färgen måste jag först avfärga håret som kommer slita hur mycket som helst, sen tona håret i den färgen. Så jag kände att jag inte tänker lägga tiden, pengar eller förstöra håret pga det. Så blir nog att lägga i lite slingor nu och sen låta det vila i sommar för solen kommer ljusa till det för att sen bli röd efter sommaren. Så kan det gå!

Idag ska jag till Sthlm med Josefine jag ska byta min klänning jag köpte på HM förra helgen för den var så tight över brösten så ska ta en större storlek sen lämna tillbaka den andra linne/klänningen för den är jag osäker på så då kan jag lika gärna köpa nya smycken som jag behöver göra :)

Ne nu ska jag duscha så jag hinner med elva tåget. Hörs senare sötisar!



XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback