Söndag!

Idag är det en riktigt slappar dag :) skönt ibland! Gårdagen var trevlig, god mat och sen blev der robinson och bröllopsduellen. Bra film faktist!

Idag som sagt har jag bara slöat. Satt och pratade med Josefine förut och vi har bestämt oss för att göra lite förändringar i håret. Jag vill ha röd/orange och hon vill oxå ha det eller ljusbrunt. Hoppas vi lyckas att få de så vi vill ha det :)

Så här vill jag ha:



Någon som vet hur man får det så från att vara mörk hårig? Kom gärna med tips, snälla!
Hoppas jag passar i det oxå men det återstår att se. Roligt med förändringar!

Juste R ser du det här så får du boka in dig på utgång med Mig och Josefine löningshelgen i sthlm, OK?! Wiie!


» Mr R

Utgång spikat till 95%! :-D Fan vad kul!

2009-05-11 // 05:18:51
» Frida

Wiiie fan va skoj :D

2009-05-11 // 06:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback