Vem vinner melodifestivalen?

Sitter och tittar på Melodifestivalen, det gör väl ni med?! Är många bra låtar i år. Har fyra favoriter som är Måns, Emd, Alcazar och Caroline of ugglas men sen är även Agnes och The heats rätt bra.. hmm svårt! Tur att man har många favoriter så spelar det igentligen ingen roll vem av alla dom som vinner.

Igår var jag ju barnvakt och det gick hur bra som helst. Vi gosade i soffan framför Let´s Dance tills Liam somnade i min famn så jag gick upp och la honom sen gjorde jag mig iordning för läggdags och kröp ner under täcket framför tv:n och somnade direkt jag med hehe! Och idag har jag, Liam och Sis varit på leklandet och busat :)

Ska kolla klart melodifestivalen nu, kommer nog somna tidigtpå soffan ikväll är redan trött! Tar på krafterna och vara med barn fast det igentligen inte är jobbigt, men är man inte van med håll i gång hela tiden så tar det på krafterna. Men kul är det! Längtar tills man själv får egna barn men det får dröja hehe. Har ju min goa Liam :D

Hörs kanske sen, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback