Lista lista lista

Har precis ätit köttfärsås och spagetti och ligger nerdäckad i soffan, mår bara sämre åh sämre :(
Tänkte göra en lista innan jag ska duscha och sen krypa ner framför den rätte för rosing innan det är dags fär läggdags.
Ursh nu vill jag bli frisk, frisk , frisk!!

Listan då den kommer här:

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha, ja tyvärr måste man få ut kråkorna
Titta på dig själv i spegeln: Absolut
Gnälla: Idag har jag gnällt mycket men det är ju bara för att jag mår skit
Skrika: Händer inte så ofta.
Sova: Ja, på nätterna och rätt ofta nån timme på soffan efter jobbet haha.
Ha ångest: Jo det händer.
Skada dig själv med flit: Skulle inte utsätta mig för den smärtan!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Inte till vanligheten.
Ta droger: Nix, eller räknas Alkohol?!
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är.
Klä dig i svart: Mycket ofta! Stilrent och snyggt.
Gå till kyrkan: Inte ofta.
Gå i skolan: Nix
Röka: Nej
Ha sex: Ja!
Ljuga: Vita lögner kan slinka upp ibland, men inte allt ofta
Hata folk: Hata är ett starkt ord, men visst finns det folk man ogillar.
Lita på folk: Ja, men det är tyvärr inte många.

VEM:
Saknar du:
Underbara Sussie!
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist:
Eco som kom och ville kela precis :P
Vill du slå: Ingen just nu, haha.
Kysste dig sist: Ska vi inte ta upp här, haha!
Vill du kittla: Liam, för jag älskar hans garv när man kittlar honom.
Kramade du sist:
Pappa
Vill du prata med: Nån som jag inte har pratat med på länge.
Skrek du på sist: Casper
Vill du vara som: Kanske vara som världens rikaste, hehe
Sårade dig sist: Hmmm... Minns faktiskt inte!
Vill du bli galet full med: Linda, men det får vänta ett bra tag :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Familjen Norrman/Rådvall blir alltid glad av att vara där :)
Fick du sms från senast: Bella
Ringde dig senast: Hannibal, skulle upp på hans kontor och slappa på lunchen :)
Är vackrast på jorden: Måste nog säga mitt charmtroll Liam ;) 

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig få för många vänner!
Förföljelsemani: Haha, nej!
Tvångstankar: Nix, inte vad jag tänker på.
Någon annan psykisk sjukdom: Nope.
Någon fysisk sjukdom: Allmän träningsverk.
Någon skada: Nope igen.
Färgat håret: Tillräckligt många gånger...
Brutit några ben: Japp i mitt lill finger, haha
Några piercings: Öronen, tungan och naveln.
Egen dator: Ja, min fin fina bärbara.
Bra självförtroende: Nja, kan bli bättre.
Kysst någon: Många gånger!
Haft sex: Jadå!
Köpt kondomer: Haha, nej.
Tagit nakenbilder: Haha, ja! Länge sen nu dock och raderade...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej!
Bjudit ut någon: Ja, men det var länge sen.
Varit kär: Japp det har jag.
Dumpat någon: Off course!
Stulit någonting: Räknas smaka på godis på ica?
Lämnat landet: För semester.
Tuttat eld på nått: Ja, men inge allvarligt. Provade på att elda lite löv när man var yngre!
Gjort något olagligt: Finns det någon som inte har gjort det?!


HUR:

Går du: Ja du, normalt?
Svarar du i telefonen: Hej, a tja, Hej de e Frida.
Fördriver du tiden: Jobba, träffa vänner och familj och är hemma och slöar med katterna och träna men inte allt för ofta längre.
Mycket pengar har du: Fööööör lite, vinna på lotto skulle inte sitta fel.
Tjänar du pengar: Jodå!
Ofta diskar du: Nästan varje dag.
Ofta städar du: Nästan varje dag.
Många stör du dig på: Orkar inte lägga ner energi på att störa mig på folk, men visst finns det folk man stör sig på.
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Någonting kommer jag väl bli, är ju redan montör på Scania, haha men kanske ingen dröm direkt.
På gud: Njae..
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja då iaf min familj och mina nära vänner :)
På ett liv efter detta: Ja det tror jag!
Att fiskar kan tänka: Njae
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback