Typist..

.. att jag inte ägde ett våffeljärn så det får man lägga till på sin önskelista, hehe! Det är ju nästan ett måste att ha i sitt kök, så Sis jag önskar mig ett våffeljärn när jag fyller är ju ett tag kvar men ändå :P


( OBH Nordica för 199kr Elgiganten )

Så nu väntar jag på att min vegitariska lasange ska bli klar i ugnen fär min mage skriker efter mat. Sen sist har jag hunnit med att ha ett mini hemma spa med ansiktsmask och grukor på ögonen, hehe ! Sen tagit en lång dusch så nu e man fräsh ;) så nu går man inte runt i pyjamas t-shirten länge utan blev min randiga långarmad t-shirt som jag vikte upp armarna på och ett par svarta hotpants till, as skön outfit :) Juuuste glömde berätta såg ett avsnitt av Rent hus för några dagar sen och då gjorde dom rent micron med vatten och citron i så det provade jag idag och var hur lätt som helst att få bort smutsen. Det ända jag gjorde var att ta en skål med vatten i sen citron skivor i (jag hällde i koncentrerat citron, funkade lika bra), ställ i skålen i micron och värm i ca 6 min och vips luktar det gott och det är bara att torka inne i micron och all fastbrända maten försvinner :) Ne nu ska jag dammsuga innan maten är klar.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback