Snäll man är :)



Nu har jag hjälp Emma att förnya hennes sida lite, och så här blev det. Vad tycker ni?
Jag tyckte det blev fint, lite mer färg gladare än sist och färg är det som man ska ha nu när det är ljusare tider :)

Nu har sprängande huvudvärken kommit tillbaka och känner mig hängig igen, ursh jag som kände mig mycket bättre förut. Ska göra mig iording för sängen och ställa klockan och se hur man mår imorgon. Hoppas hoppas jag är bättre!

God natt, XoXo


» Emma

Jag blev super nöjd Frida, som du säger är det lite roligare med färg nu inför sommaren. Tack !

Puss

2009-03-26 // 22:26:36

Oh va fint :) Du kanske kunde fixa min blogg också, hihi. (A)

2009-03-27 // 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback