Oj va klockan var mycket..

Fastnade framför datorn nu ett tag, har kollat igenom massa bilder och videoklipp jag hade på datorn så nu har jag nog fått min dos av skratt denna kväll :) Man längtar tillbaka lite till den tiden jag och Bella flängde runt, det var roliga tider det gumman. Linda jag hittade även bilderna på oss från tobbes första lägenhet när vi höll i absolut vodka flaskan, va småå vi var :) Sen hittade jag även videos från när du dansade med kudden i sommras till bag in da box.. Haha love you girls!

Ne nu ska jag lägga mig ska kanske träffa Emma imorgon för en lunch på stan var länge sen, om vi hinner och kommer upp skapligt innan hon börjar jobba. Men hon är ute och flänger ikväll så man vet aldrig hur pigg hon är :P



Innan jag glömmer kolla in den här :)

God natt, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback