Middag på Olearys

Ssk vann mot Aik idag, fy fan va bra :) Såg matchen på Olearys där jag åt middag med pappa, fast sista perioden såg vi hemma hos mig. Tack pappa för en mysig söndag eftermiddag! Han åkte för en liten stund sen så jag har precis badat katterna så nu luktar dom gott och är rena, hehe! Om ett litet tag börjar Wipeout, det missar ni väl inte? Sen blir det att titta på beck tror jag.

Planera imorgon är att jobba, tvätta och börja rensa i garderoberna. Måste sortera och göra om har inte plats för allt i garderoberna. Ska se hur mkt pengar man har kvar när man betalt alla räkningar och köpt pressenter till sis och saga som fyller år så kanske det blir en sväng till ikea för att köpa lite förvaring till garderoberna.

XoXo





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback