Lill lördag :P

Finns det något bättre än att känna att man kan koppla av i soffan utan att ha saker man måste göra. Här har man precis ätit mat, plus att lägenheten är nystädad och luktar gott med massa tända ljus :) Är så skönt när man är klart med alla dagens planer. Till middag fick det bli fiskgratäng, perfekt att stoppa i ugnen medans man städar så är det klart sen när man har städat klart. Perfa enligt mig, hehe !! Jag längtar tills ljusare tider, är sugen på att ta en lååång promenad men gillar inte att vara ute när det är så mörkt ute och inte i denna stad så jag får promenera i mina tankar eller nåt haha. Snart så tänkte jag våga mitt hår med våg tången  så slipper jag göra det från grunden imorgon bitti bara att "fin slipa" håret haha och måla naglarna så dom är fina igen. Planerana för morgondagen är först köra lastbil med jobbet sen efter lunch var det något annat vi skulle göra sen efter jobbet blir det fika med girlsen, ska bli mycket trevligt !! Det var allt för mig för stunden :P

Hörs om ett tag, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback