Kunde inte låta bli :)

Tvättstugan är avklarad, gud vad skönt det är att ha allt tvättat !! Kunde inte låta bli att gå ut i det vakra vädret så det blev en promenix igen åh gud vad skönt det var kan jag säga er. Skickade precis ett mess till min träningskompis och frågade om han ville träna idag, är sugen på ett riktigt mördar pass får se om han redan hunnit tränat eller om han har sin vilar dag. Juste invigde skinnjackan för i år idag på promenaden :) Då är våren här, haha !!

Snart är det fredag oxå och vet ni vad då är det PARTY .. Har inte festat på två månader, är duktigt haha! Så vi ska ut med jobbet, vi kommer säkert bli mellan 40-50 pers snacka om skoj!! Men jag håller fortfarande på att vela vad jag ska ha på mig måste hitta något jag har hemma för jag måste köpa pressent till både Sis och Saga till helgen. Ska kolla imorgon vad man kan köpa ska ändå ner på stan. Blir fika med Linda, Bella och lilla Mindy :)

Slut snackat nu, hehe! Hörs senare.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback