Fy fan va skönt :)

Deklarationen kom idag och jag får tillbaka pengar, fan va nice !! Får tillbaka hela 2500kr och det hade jag verkligen inte räknat med så nu e jag GLAD. Förra året fick jag betala ca 700kr men inte detta år, yes! Ska ta pengarna i augusti (det är då dom kommer va?) för jag ska inte ta dom innan midsommar för man behöver verkligen pengarna mer efter sommarn så i år ska jag vara duktigt och ta dom då istället .. wiie ska nog fira med våfflor idag för jag fick inga igår :( men jag kom på jag kankse inte ens äger ett våffeljärn, måste kika.


Såhär glad är jag just nu om inte ännu gladare, hehe!

Unda vem som sa att pengar inte gör en glad?

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback