Final av Let´s Dance ikväll, missa inte !!

Magnus och Laila gör upp om glasskon på fredag. Foto: Linus Hallsenius/TV4
Det är väl inte många som har missat att det är final i Let´s dance ikväll.

Kraftsportaren Magnus möter talangscouten Laila.

Såhär tycker jag: Laila är grym och snäppet bättre än Magnus, men Magnus har vuxit så mycket under säsongen och förtjänar att vinna. Men på någon sätt vill jag att Laila ska vinna! Svårt det där, så igentligen spelar det ingen roll vem som vinner men om jag måste lägga min röst så blir det på Laila, heja heja :D

Vem tror ni på?

Magnus Samuelsson och Annika Sjöö

Dans 1: bugg
Musik: Tusen och en natt - Charotte Perelli
Dans 2: slowfox
Musik: Beauty and the beast
Dans 3: Showdans
Musik: Bare necessities -I wanna be like you
Telefonnummer: 099 - 414 02
Sms: skicka MAGNUS till 72 400


Laila Bagge och Tobias Wallin

Dans 1: paso doble
Musik: Starwars
Dans 2: tango
Musik: Enter Sandman - Metallica
Dans 3: showdans
Musik: All by myself - Celine Dion
Telefonnummer: 099 - 414 01
Sms: skicka LAILA till 72 400




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback