Då var det klart!

Magnus den starke VANN Let´s Dance, grattis till honom. Han har utvecklats enomt mycket under tiden. Men jag finnner inga ord i hur duktig Laila var i sin fri dans, shit asså den kvinnan kan dansa! I mina ögon är hon vinnaren fast Magnus är en värdig vinnare. Grattis till dom båda som har gjort ett sånt bra jobb!

Magnus vann Let's dance Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Klicka här för att se Lailas grymma dans!

Sen till en tråkig sak SSK förlorade matchen i straffar, kassa dom fick inte in ett enda mål i straffarna. Fy skäms på er, nu får ni vinna matcherna nästa vecka så ni inte åker ur elitserien!

Nu ska jag klä på mig säng kläder för jag badade i nyheterna förut var så sugen på att bada, hehe! Och vet in jag har så ont i mitt högra öra, är väl förkylningen som har en del i det. Har det inte försvunnit tills måndag ska jag till läkaren och kolla upp det. Annars mår jag mycket bättre, är nog glassen och godiset som är den bästa medicinen :)

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback