Ännu en lista

Lovar du att vara ärlig? Alltid!

Du heter: Frida

Smeknamn: Inga vad jag kommer på nu :P

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen speciell men någon lugn låt funkar alltid att gråta till.
Beroende av: Godis?!
Vad tror folk om dig?: Många får intrycket att jag är kaxig, men igentligen är jag hur snäll som helst.
Stämmer det?: Att jag är hur snäll som helst, absolut!
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, rumpan :)
Vad säger du för att imponera på någon?: Vara sig själv, vinner man i längden.
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv, gillar ärlighet.
Brukar du skratta för dig själv?: Godå det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej, mår du bättre?
Var bor du?: Södertälje
Trivs du där?: Jodå jag trivs.
Äger du några converse: Japp och det är mina favvisar.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt kan slinka ner, men dricker inte lika ofta längre.
Brukar du bli för full: Har hänt ja.

Är du allergisk mot något: Laktos och pollen.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men om det är någon jag känner blir det a tja, hej eller hallå.
Antal timmar sömn inatt: Blev mer än 13 timmar, låg med feber.

Brukar du komma i tid: Ja nästan alltid!
När mår du bra: När jag är med mina nära och kära!
När blev du fotad senast: I helgen.

Hur känner du dig nu: Helt slut, näsan rinner och sprängande huvudvärk.
Vanligaste färg på dina kläder: Blir ofta svart.
Vad tycker du om fötter: Blää!
Vad saknar du: Att ha en pojkvän att somna intill.
Hade du en bra kväll igår: Nja mådde skit och sov mest.

Favorit dryck på morgonen: Oboy.

Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Blir runt 22 tiden, och senare på helgerna.
Är du blyg?: Inte längre, men visst kan man bli lite blyg. Men när jag var liten var jag blyg!
Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag!
Har du spytt offentligt: Jo tyvärr

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ja du bra fråga, hmm!
Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga, men lite mer pengar vore inte fel och en pojkvänn annars har jag allt jag skulle vilja ha nu.

Är du bortskämd: Njae!
Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis är piggare så jag kan jobba.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmm svårt det där. Någon som har fötterna på jorden.
Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag och det är jag jätte glad för.
Vad använder du för shampoo?: Glizz repair för färgat hår.

Hur gammal är du: 22, fyller 23 i maj.

Tycker du om någon just nu: jag tycker om mina familj och mina vänner

Gröna eller röda äppeln: Röda.
Gillar du golf: Njae, var så länge sen jag provade men skulle vara kul att prova igen.
Vilken tid gick du upp idag: vid elva tiden.

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: Nix.

Är det okej att gråta: Mer än okej!

När grät du senast: För några dagar sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala lånet, bjuda familjen på en resa, ge lite pengar till Liam och sen spara resten.

Bär du glasögon eller linser: Har läs glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen, naveln och tungan.

Vill du gifta dig: Aboslut.
Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: På sommaren, sen jag det bli en del på solariet men nu är det ett tag sen.
Är du bra på att laga mat: Ja det är jag faktiskt bara jag ger mig fan på`t.
Är du flygrädd: Nej men man är ändå alltid nervös inför en flygresa.

Hur vig är du: Som ett kylskpåp =)
Är du musikalisk?: Njae det vill jag nog inte påstå.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: Nya Ben & Jerry
Tror du på ett liv efter döden: Jag det gör jag.

Tycker du om sushi: Nee inte en höjdare.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dip och godis

Har du tandläkarskräck: Nej det har jag inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grönblå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Det är hemskt! :(

Biter du på naglarna: Ibland, tyvärr fyy!

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte ofta längre, men ska ta tag i det nu!
Senaste låt du hörde: Kenya West - Heartless




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback