Tisdag!!

I lördag på sommarkrysset var det skoj, hinner inte berätta så mycket! Ont i röven fick man av att sitta så mycket men det var roligt, bra artister var det iaf Lasse Lindh och Sahara Hotnights :) Tog lite bilder, blev inte så jätte bra men det får duga! Juste vi fick bra platser satt på fjärde raden, hehe!




I söndag blev det att sola på landet, eller sola gick inte var så varmt så jag höll mig i skuggan haha! Gick och plockade smultron gjorde jag iaf och kastade pil med morfar!

Igår blev det jobb sen inte så mycket mer, och idag blir det övertid till halv åtta! Blää säger jag bara har inte lust med det men man måste så. Är så varmt på jobbet, man går svimfärdig helatiden!

Bara 7 arbetsdagar kvar sen semester :D

Hörs kanske ikväll, XoXo


» Leif

Stackare,trist att du behöver slita på firman.. Tycker synd om dig faktiskt.. Hoppas allt e bra annars!

2009-06-30 // 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback