Sunshine and sick..

Idag är det Tisdag, och det är underbart väder! Man vill bara ha semester så man kan sola och bada. Men det är bara 10 dagar kvar att jobba :D Wiie! Juste har lyckats att bli lite orange hårig, har tyvärr ingen bild och vill inte ta nu när jag är osminkad, haha så får visa en annan dag! Vet inte om jag är nöjd eller inte, svårt att se för ibland ser det jätte orange ut och ibland ser det mer brun/guldigt.. Ska visa er sen så ni får se, haha!

Lagade as god mat idag. Provade att woka lite, sist jag skulle göra det blev det as äckligt men idag lyckades jag. Blev med kyckling, äggnuddlar, bambuskott, vattenkastanjer, brocoli, morötter, paprika, små långa majs (kom inte på ordet, haha), sen med koriander, cocosmjölk och annat minns inte allt jag hade i men gott blev det.. Men gott blev det :)



Ne nu ska jag lägga mig i soffan igen och vila upp mig är nämligen sjuk :( Vill bli frisk så man orkar njuta av det underbara vädret!

Vi hörs, XoXo


» Emma

Krya på dig !

2009-06-24 // 22:38:27

hallojsan :) de e jessica Emmas polare :) kanske är lite ful nu men undrar om du skulle kunna hjälpa mig med min blogg? skulle vilja göra om den men vet inte hur? det är bara att höra utav dig ^^ mvh // jessica

2009-06-25 // 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback