Skatte pengar

Idag fick man skatte pengarna, wiie! Men dom har jag lagt undan för dom ska jag ha när jag åker på tallin resan så jag slipper tänka på att spara pengar dit.

Har inte gjort ett piss sen jag kom hem från jobbet somnade typ halv fem och vaknade vid halv åtta så nu har jag i princip hunnit äta mat funderar på att lägga mig snart och hoppas på att man somnar för jag är fortfarande svin trött.

Så imorgon MÅSTE jag städa! Sen över till mamma för att skicka ett brev fick hem papper idag att jag hade betalt en räkning två gånger så jag ska få tillbaka pengar , haha hur kan man betala två räkningar två gånger? Får ändå tillbaka 420kr så jag klagar inte , haha!

Ne nu ska jag kolla igenom internet lite sen krypa ner i sängen.
Sov gott, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback