Piss väder!

Allt bra så tråkigt när det regnar, jag som fick ett ryck och ville ut och springa men inte vill jag springa när det ösregnar nej tack! Måste komma igång med min träning igen man blir så mycket piggare av det, just nu är jag så trött helatiden.

Undra vad man ska göra ikväll, blir lugnt iaf! Funderar på att ta ett varmt bad snart sen göra fruktsallad och lägga mig i soffan och se finalen av Talang 2009. Vad ska ni hitta på?
 


XoXo


» Emma

A jag håller med, man blir typ deppig av detta tråkiga väder. Vi vill ha Sommar med mycket sol!

2009-06-12 // 18:52:04
» Frida

Ja man orkar mer när solen skinner eller man blir gladare och vill göra mer då! Hoppas på bättre väder imorgon så man blir piggare..

2009-06-12 // 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback