Hemma igen!

Sådär då är repan på stan avklarad. Vi slapp nästan regnet, började när vi skulle börja ge oss hemmåt! Så vi tog bussen så vi slapp gå i regnet plus att vi inte orkade gå för backen :P Var väldigt trevligt att träffa tjejerna. Blev tyvärr inge shopping eller det är väl lika bra så jag spar pengarna, haha! Så jag gick till ica här vid mig och köpte frukt så ska jag göra fruktsallad till mig ikväll. Imorgon blir det Trosa marknad och jag hoppas på att hitta något där, vill ha en keps iaf och sen lite fler nitarmband hoppas dom har det.

Ne nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv! Pappa ska nog komma förbi sen och sätta upp repen till sängen, blir det klar visar jag bild sen :)

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback