Home sweet Home

Nu har man fått mat i magen och plockat undan lite och diskat! Så skönt när man håller efter så kan man ha det fint helatiden :) Jag är så nöjd med min lägenhet så ibland vill jag inte ens gå ut för jag trivs så bra hemma, hehe!
Tänkte tända lite ljus och bosätta mig i soffan och se unga mödrar och sen oskyldigt dömd (heter den så? det som går på fyran?) !

Juste mina fejk töj örhängen kom igår och dom är jätte fina. Och jag trivs i dom, så funderar på att gå till carola imorgon och se om hon har några töj smycken :) Ska enbart bara töja till storlek 8 så dom växer tillbaka igen när man inte vill ha så längre! Hoppas dom kostar 40kr där som det gör på barbarella annars beställer jag därifrån. Man betalar direkt och får hem det efter typ 2-3 dagar :)



XoXo


» Julia

Du kan töja upp till 15 mm, då växer dom fortfarande ihopa :)

Hade 14 i båda och tog ut en och den växte ihop :)

2011-08-24 // 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback