11.07.09

God Morgon!

Då var det lördag och innebär att imorgon drar jag till Tallin i några dagar.

Igår blev en hemmakväll, kollade på film hela eftermiddagen.
Blev Age Ige 3, Striptease, Collage och en drama/thriller som jag inte minns namnet på men alla filmer var mycket bra.
Men Striptease har jag sätt för har den filmen hon är snygg i den filmen hennes kropp skulle man gärna vilja ha.
Ingen annan som tycker hon är snygg i filmen?



Idag ska jag fixa lite här hemma, packa och sen tänkte jag laga en god middag till mig med fläskfile.
Sen blir det väl att kolla på sommarkrysset måste hålla mig hemma som sagt för katternas skull, gillar inte att lämna dom själva men som tur är så ställer snälla Madde upp och kommer och ser till dom att dom har det bra och massa mat och vatten.
Nu tänkte jag ta en dusch och äta frukost!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback